Μήπως δεν θα πρέπει να μας απασχολήσει και αυτό;

μια αναδημοσίευση από τον "πατέρα" για την κατάσταση που θα αντιμετωπίσουν οι μαθητές οι εκπαιδευτικοί και οι Γονείς με την εναρξη της νέας σχολικής χρονιάς με τα κενά των εκπαιδευτικών .
Και να ήταν μόνο ...

να δούμε πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία μας από τον Σεπτέβρη!

με σοβαρές ελλείψεις και κενά θα αρχίσει η νέα σχολική χρονιά από τον Σεπτέβρη , σύμφωνα με έρευνα του Χ.Κάτσικα που δημοσιεύεται σήμερα στα "Νέα"

Κ'αθε χρόνο είχαμε το φαινόμενο να ξεκινά η σχλ. χρονιά με δεκάδες εκατοντάδες κενά εκπαιδευτικών , τα οποία καλύπτονταν ακόμα και μετά τα Χριστούγεννα, τώρα με τις μισές προσλήψεις από πέρσυ και με την αποχώρησει εκατοντάδων εκπαιδευτικών από την ενεργό υπηρεσία λόγω του ασφαλιστικού το φαινόμενο θα πάρει διαστάσεις χιονοστιβάδας.

Οι γονείς και οι ενεργοί εκπαιδευτικοί πρέπει να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους ,
οι συνχωνεύσεις τμημάτων, η κονσερβοποίηση των μαθητών σε τάξεις των 30 παιδιών δεν θα πρέπει να εφαρμοστούν .

Τα μέτρα του μνημόνιου πρέπει να καταργηθούν στην πράξη και ειναι μάλλον ο χώρος της εκπαίδευσης που θα δούμε τις πρώτες αντιδράσεις .

Είμαστε σε επιφυλακή!!

Στο μισό οι προσλήψεις στα σχολεία

Και κύμα φυγής με 10.000 εκπαιδευτικούς να οδεύουν προς τη σύνταξη

ΕΡΕΥΝΑ Του , Χρήστου Κάτσικα , xkatsikas@xkatsikas.gr

▅Τάξεις με περισσότερους   από 25 μαθητές σκέφτεται  να δημιουργήσει το υπουργείο Παιδείας,  με συγχώνευση  τμημάτων για  εξοικονόμηση  εκπαιδευτικών.  Η προοπτική  των πληθωρικών τάξεων έχει  ανησυχήσει δάσκαλους και καθηγητές, οι  οποίοι επισημαίνουν ότι θα  δυσκολέψει η  εκπαιδευτική  διαδικασία  (φωτογραφία  αρχείου)
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η διαδικασία των προσλήψεων εκπαιδευτικών μετά την ανάρτηση από το υπουργείο Παιδείας των πινάκων αναπληρωτών την Παρασκευή που μας πέρασε. Η αγωνία των χιλιάδων ενδιαφερομένων έχει φτάσει στο αποκορύφωμά της λόγω της φετινής μείωσης των προσλήψεων.
συνέχεια στον "πατέρα"

μήπως θα πρέπει να πάρουμε όλοι θέση πάνω σε αυτό το σοβαρό πρόβλημα ;
η δεν είναι " αυτοδιοικητικό" ;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: